Efter seks år i Colliers har driftsdirektør og partner Troels Lau Larsen valgt at forlade virksomheden.
Det fremgår af en pressemeddelelse fra erhvervsmæglerfirmaet.
Troels Lau Larsen tiltrådte i 2019 efter fusionen med Sadolin & Albæk, hvor han spillede en central rolle i udviklingen af hele organisationen – fra markedskommunikation og salgsprocesser til den digitale platform og CRM-systemet.
Ifølge administrerende direktør Carsten Gørtz Petersen har Troels’ indsats lagt fundamentet for den virksomhed, Colliers er i dag, og det rette tidspunkt er nu kommet for ham til at søge nye udfordringer.
– Vi har været opmærksomme på, at vi helt naturligt ville nå til det punkt. Vi har haft en god dialog undervejs og er blevet enige om, at tidspunktet er rigtigt for Troels til at komme videre i sin karriere nu – om det så bliver i Colliers’ globale organisation eller et helt andet sted, udtaler Carsten Gørtz Petersen.
Fremover vil Colliers fortsætte med innovation og styrke kundeoplevelsen i Danmark gennem de digitale løsninger, nye processer og rådgiveruddannelse. En ny salgsdirektør vil samtidig blive ansat.























