Platform.as opruster med marketing- og kommunikationsprofil

Carsten Andresen er netop tiltrådt i udlejningsvirksomheden Platform.as. Med ansættelsen vil virksomheden blandt andet styrke sin satsning på udlejning af hejs.

Platform.as henter den erfaren profil, Carsten Andresen, ind som ny marketing- og kommunikationsansvarlig. Det oplyser udlejningsvirksomheden i en pressemeddelelse.

Den 50-årige Carsten Andresen kommer senest fra en stilling som marketingchef og CSR-ansvarlig for Ajos, og han har over 15 års erfaring fra udlejningsbranchen.

Hos Platform.as skal han være med til at få endnu flere til at få øjnene op for, hvordan arbejdsplatforme og hejs optimerer processer, skaber bedre arbejdsforhold, øger sikkerheden – og ikke mindst udfordrer det traditionelle stillads, lyder det i meddelelsen.

– Der er et rigtig godt match mellem mine erfaringer fra udlejningsbranchen og Platforms mission om at gøre bygge- og renoveringsopgaver mere sikre og mere komfortable for folkene ude på pladserne, så jeg ser frem til at sætte strøm til mine opgaver – blandt andet ved dele de gode historier fra kunder og kolleger, som der er masser af, udtaler Carsten Andresen.

Carsten Andresen har tilbragt størstedelen af sin karriere i byggebranchen, selvom det ikke umiddelbart lå i kortene, da han i sin tid gennemførte en bachelor i nordisk litteratur, filosofi og mellemøststudier.

CV – Carsten Andresen

  • 2022: Marketing- og kommunikationsansvarlig, Platform.as

  • 2020-2022: Marketingchef og CSR-ansvarlig, Ajos

  • 2007-2020: Marketing- og kommunikationsansvarlig, Ajos

  • 2004-2007: Marketing- og kommunikationsansvarlig, Erhvervscenter for Etablering, Vækst og Udvikling (EVU)

  • 1993-1999: Bachelor i nordisk litteratur og sidefag i filosofi og mellemøststudier, Syddansk Universitet