Adapteo har per 1. februar ansat Henriette Brune som ny Head of Sales & Marketing i Danmark.
Det fremgår af en pressemeddelelse fra leverandøren af modulløsninger med vækstambitioner.
– Adapteo er en virksomhed i bevægelse, som hele tiden tilpasser sig markedets behov. Kulturen er præget af agilitet og et stærkt sammenhold, hvor vi løfter i flok. Det var vigtigt for mig at blive en del af en organisation, hvor respekt, anerkendelse og involvering er bærende værdier. Jeg ser frem til at bidrage til vækstrejsen og til at udvikle samarbejdet på tværs, fortæller Henriette Brune.
Henriette Brune kommer senest fra en stilling som administrerende direktør hos Gastech-Energi.
Hun har ifølge Adapteo solid ledelseserfaring og stærke kompetencer inden for vækst, kunderelationer og teamudvikling.
De første uger i Adapteo har hun brugt på at lære virksomheden, markedet og kunderne at kende.
– Jeg kommer fra en anden branche, så det har været vigtigt for mig at opbygge indsigt i hele værdikæden og forstå kunderejsen. Samtidig har jeg fokus på, hvordan vi med den rette marketingstrategi og værktøjskasse kan understøtte vores konsulenter bedst muligt, siger hun.
Adapteo har en bygningsportefølje på 1,5 millioner kvadratmeter og opererer i flere lande, herunder Sverige, Finland, Norge, Danmark, Tyskland, Belgien, Holland og Litauen.
– Byggesektoren spiller en central rolle i forhold til at reducere CO2-aftrykket, og her har Adapteo en vigtig opgave i at tilbyde klimavenlige og fleksible løsninger, der kan tilpasses kundernes behov. Jeg har tidligere arbejdet med grøn omstilling, og det er et område, der fortsat vil have høj prioritet i mit arbejde hos Adapteo, forklarer hun.