Per Eskildsen, afdelingschef hos OK Køkkenrenovering i Vestjylland. Foto: PR.
Per Eskildsen, afdelingschef hos OK Køkkenrenovering i Vestjylland. Foto: PR.
AnnonceTilmeld nyhedsbrevet fra Dansk Byudvikling

Per Eskildsen er tiltrådt som ny afdelingschef for OK Køkkenrenovering i Vestjylland. Han har flere års erfaring som salgskonsulent hos køkkenfirmaets vestjyske afdeling. Nu skal han stå i spidsen for et nyt og styrket setup i området, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Med generationsskiftet samles distriktets aktiviteter i én ny, logistisk afdeling i Herning, hvorfra Køkkenrenovering skal servicere hele Vestjylland fra Ringkøbing-Skjern i syd og op til Thisted i nord.

­– Jeg ser et enormt potentiale i Vestjylland, hvor folk fra begyndelsen har taget godt imod vores ydelse omkring køkkenrenovering. Siden årsskiftet har vi haft rekordmange kundehenvendelser, og etableringen af en logistisk afdeling i Herning skal i høj grad bidrage til den opadgående kurve. Den skal give en større fleksibilitet og hurtighed i servicen, da vi nu ligger klos op af vores største leverandører, siger Per Eskildsen.

Inden han kom til OK Køkkenrenovering har Per Eskildsen mangeårig erfaring med salgsarbejde i forskellige brancher, herunder syv år som salgsleder hos Novoferm DK. Han bor i Herning med sin samlever.

Ud over at etablere en logistisk afdeling i Herning har OK Køkkenrenovering i Vestjylland med Per Eskildsen i spidsen investeret i ny teknologi og videreuddannelse af medarbejderne.

OK Køkkenrenovering har siden starten i 2008 haft succes med konceptet, som bygger på genbrugstanken om at bevare grundelementer og kun udskifte slidte dele af køkken, bryggers eller bad. I 2022, hvor inflation og Ruslands invasion af Ukraine ellers har ramt den danske køkkenbranche hårdt, har OK Køkkenrenovering i Vestjylland mere end fordoblet andelen af kundehenvendelser sammenlignet med 2021.

– Den høje efterspørgsel betyder, at vi løbende udvider medarbejder-stablen både hvad angår salgskonsulenter og montører. Vi er på udkig efter medarbejdere med et højt fagligt niveau og et stærkt drive for at servicere kunder, fortæller Per Eskildsen.

 

Tilmeld nyhedsbrevet fra Dansk Byudvikling