Grohe lancerer eksklusivt subbrand på Milan Design Week

Grohe lancerer subbrandet Grohe Spa, som består af en serie af produkter, der skal "tilføre personlig velvære, afslapning og eksklusive spa-øjeblikke på badeværelset".

Ifølge Grohe er der et stigende ønske om at øge komforten i hjemmets badeværelse, der i stigende grad forvandles til boligens rum til personlig velvære og selvforkælelse.

Derfor har producenten af armaturer til køkkener og badeværelser lanceret subbrandet Grohe Spa. Det fremgår af en pressemeddelelse.

– For at forstå historien bag og meningen med Grohe Spa, skal man også forstå, at subbrandet er baseret på konceptet “Salus Per Aquam”, der på latin betyder “Sundhed Gennem Vand”, forklarer Begüm Tomruk, der er Lead Designer hos LIXIL Global Design og medstifter og designer hos StudioDWAS.

Grohe lancerer subbrandet Grohe Spa på Milan Design Week. Foto: PR.
Grohe lancerer subbrandet Grohe Spa på Milan Design Week. Foto: PR.

Grohe betegner Grohe Spa som “en portefølje af førsteklasses produkter, der er kendetegnet ved høj kvalitet, banebrydende teknologi og visionært design.

Det nye subbrand tilføjer en luksuriøs hjemmespa-oplevelse med innovative designs, der kombineres med nøje udvalgte farver, materialer og finish”.

Grohe Spa bliver lanceret til Milano Design Week den 17. april i Pinacoteca di Brera.