Per Eskildsen, afdelingschef hos OK Køkkenrenovering i Vestjylland. Foto: PR.
Per Eskildsen, afdelingschef hos OK Køkkenrenovering i Vestjylland. Foto: PR.

Per Eskildsen er tiltrådt som ny afdelingschef for OK Køkkenrenovering i Vestjylland. Han har flere års erfaring som salgskonsulent hos køkkenfirmaets vestjyske afdeling. Nu skal han stå i spidsen for et nyt og styrket setup i området, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Med generationsskiftet samles distriktets aktiviteter i én ny, logistisk afdeling i Herning, hvorfra Køkkenrenovering skal servicere hele Vestjylland fra Ringkøbing-Skjern i syd og op til Thisted i nord.

­– Jeg ser et enormt potentiale i Vestjylland, hvor folk fra begyndelsen har taget godt imod vores ydelse omkring køkkenrenovering. Siden årsskiftet har vi haft rekordmange kundehenvendelser, og etableringen af en logistisk afdeling i Herning skal i høj grad bidrage til den opadgående kurve. Den skal give en større fleksibilitet og hurtighed i servicen, da vi nu ligger klos op af vores største leverandører, siger Per Eskildsen.

Inden han kom til OK Køkkenrenovering har Per Eskildsen mangeårig erfaring med salgsarbejde i forskellige brancher, herunder syv år som salgsleder hos Novoferm DK. Han bor i Herning med sin samlever.

Ud over at etablere en logistisk afdeling i Herning har OK Køkkenrenovering i Vestjylland med Per Eskildsen i spidsen investeret i ny teknologi og videreuddannelse af medarbejderne.

OK Køkkenrenovering har siden starten i 2008 haft succes med konceptet, som bygger på genbrugstanken om at bevare grundelementer og kun udskifte slidte dele af køkken, bryggers eller bad. I 2022, hvor inflation og Ruslands invasion af Ukraine ellers har ramt den danske køkkenbranche hårdt, har OK Køkkenrenovering i Vestjylland mere end fordoblet andelen af kundehenvendelser sammenlignet med 2021.

– Den høje efterspørgsel betyder, at vi løbende udvider medarbejder-stablen både hvad angår salgskonsulenter og montører. Vi er på udkig efter medarbejdere med et højt fagligt niveau og et stærkt drive for at servicere kunder, fortæller Per Eskildsen.