Markedschef Maria Ellegaard Zneider, Enemærke & Petersen. Foto: PR.
Markedschef Maria Ellegaard Zneider, Enemærke & Petersen. Foto: PR.

Enemærke & Petersen oplyser i en pressemeddelelse, at 44-årige Maria Ellegaard Zneider er hentet ind som ny markedschef for at understøtte virksomhedens vækstplaner.

Enemærke & Petersen har omkring 700 medarbejdere fordelt på lokationer i Ringsted, Glostrup, Odense og Aarhus. Hovedsædet ligger i Ringsted, og her oplever markedschef for øst, Sophus Johannesen, at nyansættelsen af Maria Ellegaard Zneider som markedschef, er en naturlig udvikling for entreprenørvirksomheden.

– Enemærke & Petersen har oplevet en flot vækst i de sidste 10 år, den vækst skal vi både understøtte og forsætte. Derfor har vi hentet Maria ind, fordi hun har fingeren på pulsen i forhold til bygherres behov og branchens kompleksitet – og jeg ser frem til samarbejdet med Maria. Og er sikker på det vil stille os bedre i mødet med vores kunders behov, udtaler han.

LÆS OGSÅ: ENEMÆRKE & PETERSEN GÅR I GANG MED SIT FOR EJENUDVIKLEDE EJENDOMSPROJEKT

Den nyeste markedschef i entreprenørvirksomheden mener, at tidlig involvering og samarbejdet er nøglen til disse års helt store omstilling. Det udtaler hun i pressemeddelelsen:

– I min erfaring er rettidig involvering og dialog i byggeprocessen helt afgørende for en god byggeproces – og eftersom Enemærke & Petersen har talt for den tidlig involvering og interessebaseret samarbejde i mange år er det naturligt, at jeg nu slår mine folder her, lyder det fra Maria Ellegaard Zneider.

– Vi står overfor en kæmpe grøn omstilling, som Enemærke & Petersen er meget involveret i. Her vil jeg gerne bidrage til, at det sker i fællesskab mellem alle parter. At vi bruger hinandens nyeste viden og erfaringer allerede fra første dialog, så vi ikke skal starte forfra hver gang.

LÆS OGSÅ: KULLEGAARD AFVÆRGER KONKURS

Maria Ellegaard Zneider debuterede allerede som 19-årig som projektassistent på MT Højgaards projekter. Hun har aldrig siden forladt branchen, men fortsatte i MT Højgaard under CBS-uddannelsen i ledelse og kommunikation. Siden har hun været i OBH Gruppen og senest som markedschef i arkitektvirksomheden Kullegaard.

– Maria har i de sidste 25 år oplevet utallige byggeprojekter: Både i et par sikkerhedssko på pladsen, der hvor arkitekterne slår deres første streger og hun har set dem med ingeniørernes projekteringssyn. Hendes mangfoldige erfaring giver en markant forståelse for, hvad der skaber et godt byggeprojekt, hvor der skal tages hånd om bygherres, rådgivers og entreprenørens udfordringer og behov, udtaler Sophus Johannesen.